Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

ΟΙ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟΙ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ και ΑΠΟΡΡΥΠΑΙΝΟΥΝ



                                    


 Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Alpha

                                                   Η ΒΥΘΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ

Η βύθιση, σε χρόνο ρεκόρ, του ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ στις 9 Σεπτεμβρίου στις 02:45 τα ξημερώματα στα δυτικά του λιμανιού του Πειραιά, εκτός από τη ρύπανση έφερε στο φως και το σκάνδαλο λαθρεμπορίας καυσίμων, αφού βρέθηκε με παραπάνω καύσιμα. Το πλοίο που πήγε να απαντλήσει το πετρέλαιο από το βυθισμένο πλοίο διώκεται για λαθρεμπορία.

                                                  ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μόνο για το λαθρεμπόριο καυσίμων, σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, ο κύκλος εργασιών φθάνει το μισό δις €. Όλο το λαθρεμπόριο στην Ελλάδα φθάνει το 1,3 δις €. Η ζημιά για την Ελληνική Οικονομία φθάνει τα 17-20 δις €. Απώλεια σε φόρους: 3,5 δις €!
Κι όμως το λαθρεμπόριο καυσίμων είναι πλημμέλημα!!!
Όλοι ξέρουν πως γίνεται το λαθρεμπόριο καυσίμων: και το ΣΔΟΕ και ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ και τα ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ, αλλά δεν κάνουν τίποτα. Γιατί;;;
Ο ΔΗΜΟΣ ΒΕΡΥΚΙΟΣ μιλά στον alpha για τη ΜΑΦΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ στην οποία εμπλέκονται: : ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ – ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ – ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΙ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ – ΔΙΚΑΣΤΕΣ! Αυτή η μαφία διαχειρίζεται  το ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ τη  ΡΥΠΑΝΣΗ και την ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΣΗ!

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟΥ


Το 2010 επί Κυβερνήσεως ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και υπουργού ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΤΣΕΛΗ ψηφίστηκε ένας νόμος, σαφώς και με την πίεση της Τρόικας, γιατί έπρεπε να μαζευτούν τα λεφτά της φοροδιαφυγής από το λαθρεμπόριο καυσίμων. Και που έγινε ο νόμος εφαρμόστηκε; ΟΧΙ. Γιατί χρειάζονταν υπουργικές αποφάσεις. Από το 2010 μέχρι το 2015 δεν υπογράφηκε καμία υπουργική απόφαση από το αρμόδιο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας!!!
Όταν υπογράφτηκαν από το 2015 και μετά, επί ΣΥΡΙΖΑ, εφαρμόστηκαν ελάχιστες!
Άνθρωποι του ΣΔΟΕ, που έχουν υπηρετήσει σε θέσεις κλειδιά καταγγέλλουν ότι: τα δύο σκάφη που αγοράστηκαν για την πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων σαπίζουν στην μαρίνα Αγίου Κοσμά και ζητούν να διερευνηθεί το γιατί;
Να ανοίξουν ξανά οι φάκελοι υποθέσεων λαθρεμπορίας καυσίμων των τελευταίων 10 ετών ζήτησε από την εισαγγελία του Αρείου Πάγου ο κ. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ.


ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΕΡΜΑΤΑΣ (Πρώην κυβερνήτης Σκαφών ΣΔΟΕ):
 Η υπηρεσία καταργήθηκε το 2002 με την αιτιολογία ότι δεν μπορούν να συνυπάρχουν δύο υπηρεσίες σε αυτό το χώρο Δίωξης του λαθρεμπορίου καυσίμων. Υπάρχει ένα τμήμα στο ΣΔΟΕ, το οποίο βέβαια δεν έχει πλωτά μέσα. Το τελωνείο καυσίμων, το οποίο έχει 2 – 3 άτομα, τα οποία δεν προλαβαίνουν να κάνουν τίποτα.

Α. ΝΤΑΛΑΚΟΓΙΩΡΓΟΣ (Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ- Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού): Το Υπουργείο, η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Οικονομικών, έχουν στα χέρια τους κατάλληλους μηχανισμούς για να πατάξουν το φαινόμενο του λαθρεμπορίου.

ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΣΗ

Ο κ. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ είπε για το πλοίο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (το 1 από τα 16) ότι ήταν σε αποστολή. Μετέφερε πετρέλαιο από τα ΕΛ.ΠΕ στην ΚΥΠΡΟ. Το απορρυπαντικό αυτό πλοίο ανήκει σε Έλληνα ιδιώτη που πρωτοστατεί στην αντιρρυπαντική προστασία του λιμανιού αλλά και στο συγκεκριμένο ναυάγιο. Έχει δώσει λεφτά η Ευρωπαϊκή Ένωση για να είναι ο φύλακας άγγελος των Ελληνικών θαλασσών στον τομέα της ρύπανσης δηλαδή 24 ώρες το 24ωρο να βρίσκεται σε θέση μάχης για να απορρυπαίνει την περιοχή αλλά ταυτόχρονα έχει δοθεί  άδεια να μεταφέρει καύσιμα από τα ΕΛ.ΠΕ. στην ΚΥΠΡΟ. Δηλαδή ο εν δυνάμει ρυπαντής να είναι και απορρυπαντής!  Σαφώς και είναι νομότυπο, αλλά τους νόμους τους έφτιαξαν κομμένους και ραμμένους στα μέτρα τους, όχι για να υπηρετούν τον Ελληνικό λαό και το δημόσιο συμφέρον αλλά τη θαλάσσια μαφία!!!
Αυτοί που ρυπαίνουν, αυτοί είναι που πρώτοι-πρώτοι τρέχουν και απορρυπαίνουν με στόχο τα πράσινα  ταμεία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας όσο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης περί το μισό δις €!!  500.000.000 € !!!
Είναι τα ίδια πρόσωπα που μετά τη ρύπανση τρέχουν να αναλάβουν και την απορρύπανση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου